Saturday, 16 April 2011

heard them stirring.



Here is the fox costume I mentioned yesterday. Yes, it is massive on me, but that's because it's made for a man who is around six foot, and I am a mere five foot two. I kind of like it massive though, it makes me feel like a little child or a cuddly toy.

My brother commissioned it for a stag do that he is involved with. The general idea is that the stag will dress as a fox and they will chase him around Exeter, or something. So if you're in Exeter tonight, look out for a fox! And tell him congratulations on his upcoming wedding!

Gawwwwd I love making costumes. I wish I could just make a new costume every week and then wear costumes all the time. But I can't afford to do this, nor do I have the time :( maybe when I retire...



Stay foxy!

49 comments

  1. that's adorable! aha, i'd love to try making costumes soon, think i'm done waiting for an occasion. i'll just wear it in town, ha.
    where did you buy the fabric? x

    ReplyDelete
  2. Haha. This has actually made my day x

    ReplyDelete
  3. that's amazing! i'd be so interested in buying one, you should make a little shop ha.

    http://kaydotoh.blogspot.com/ x

    ReplyDelete
  4. This is so cool! Reminds me of Max from WTWTA. You're such a creative genius, which I had your skills:)

    ReplyDelete
  5. Wow I love it you look so adorable. This is certainly something you could be making regularly... I want one! :D xx

    ReplyDelete
  6. This is actually A-mazing! x

    ReplyDelete
  7. Omg that is amazing, so cute! Reminds me of max's costume in where the wild things are :) xx

    ReplyDelete
  8. Haha this is adorable! I want one!
    xx

    ReplyDelete
  9. where the wild things are <3 i love how happy your teddy looks in the last picture ahah! like yayyy ive made a friend. seriously though this is amazing, youre obviously very skilled to create that :) x

    ReplyDelete
  10. haha! that's so cute, and totally not what I was expecting x

    ReplyDelete
  11. haha, this is amazing! you look like you belong in 'where the wild things are' - I WANT ONE!!!! x

    ReplyDelete
  12. What a fab costume! :) I really want to find a prawn one like the one from the film Bunny and the Bull :) x

    http://pinklittlebean.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Haha love it!! Imagine a fox dressing gown, with a hood like that, awesome!! xx

    ReplyDelete
  14. Possibly the best post of the day? Killed my dissertation blues. I want an animal onsesie. X

    ReplyDelete
  15. OMG this is AMAZING! love it - you look adorable, defo reminds me of WTWTA. i want one!

    http://blogoftheprettythings.blogspot.com/

    xxx

    ReplyDelete
  16. haha! that is soo cool! :)

    ReplyDelete
  17. Ha, you you look cute and tiny. I feel a bit worried for the stag though!

    ReplyDelete
  18. Aaaw you look like one of those lovable monsters from Where The Wild Things Are haha :D This is excellent! ♥ Claire @ Jazzpad

    ReplyDelete
  19. This is all kinds of awesome! Reminds me of a kigurumi xx

    ReplyDelete
  20. Ihihiiii!!!!!!!!! You are sooo Funny! So CUTE!!! :-)))) Dear, you are amazing! :)

    ReplyDelete
  21. This costume is brilliant! how on earth did you even work out where to begin on making it?!

    ReplyDelete
  22. This is pretty much the best thing I've ever seen.

    ReplyDelete
  23. Haha I love it, it looks so cozy and warm! The perfect fancy dress outfit!
    Sophie
    x

    ReplyDelete
  24. This is so cool, your the cutest fox ive ever seen lol xx :o)

    ReplyDelete
  25. You are so adorable! You are super talented too, wish I could sew properly! :)

    Maria xxx

    ReplyDelete
  26. Oh my, this is IMMENSE! I wish I could make adorable costumes like this so bad.

    ReplyDelete
  27. haha, i wish I was in exeter last night x

    ReplyDelete
  28. WOW that costume is amazing! I love foxes... and I reaaaallllly want a costume like yours. Just for keepsakes :)

    Lovely work!

    Catarina xoxo
    http://www.somethingsaidon.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Haha! It's not often you find a new blog and the 'star of the show' is in a fox costume. LOVE IT!

    ReplyDelete
  30. You look adorable ! I wish it was acceptable to wear costumes all the time like this ! xx

    ReplyDelete
  31. this is TOO CUTE!! :)

    http://alittlesincerityyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. MWOAAA! I really really reeeeeeaally love this :)

    ReplyDelete
  33. You are such a talented wee miss :) this post kinda reminded me of something from where the wild things are! just a crown and then you'll be complete :) lovely xx

    ReplyDelete
  34. aww sweet!:) found your blog from the lovely bambi eyes and i loove it, ya newest follower is mwah xx

    ReplyDelete
  35. Oh my gosh you look sooo cute :) I want to wear that now! I want a panda one :p

    Kathryn

    http://twooddgirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. HaHa love this costume its too cute!

    ReplyDelete
  37. Oh my gosh, this is totally amazing. I am SO FOLLOWING YOU! x

    ReplyDelete
  38. Wow, this is absolutely, very cool and (stylish?) madness!

    ReplyDelete
  39. OMG this is too cute. The fact that it's enormous on you makes it even better.

    ReplyDelete
  40. I love it....soooo sooo cute!! xxx

    ReplyDelete
  41. Hahaa, omg! Best costume ever!

    ReplyDelete

Thank you for your sweet comments :) if you have any questions please tweet them to me @beinglittle ! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web design by Dear Laura
© 2016 Being Little. All rights reserved.